۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

صدمین پست

100 
این رو به مناسبت 100 امین پست این وبلاگ که به همت بالای آقا مصطفی درست شده مینویسم.
اول:    جای تشکر داره از آقا مصطفی  به خاطر همه زحمتهایی که تا حالا کشیده
دوم:     صد تا پست (خوب یا بد ) اینجا ارسال شده اما فکر نکنم جمعا 100 تا نظر هم داده شده باشه من قبول دارم که ما ایرانیها جماعت تنبلی هستیم ولی آیا حقشه که یه جماعت محدود که علاقه های مشترکی با هم دارن اینقدر نسبت به هم کم لطف باشن؟

بابا خوب یا بد نظر بدین تا راه ها و سلیقه ها بیشتر مشخص بشه ما محدودیم و کم تعداد پس چرا به هم حال نمیدیم؟
در مورد عکس گرفتن و ارسال عکس هم همینطور همه حال میکنن عکسها رو ببینن و ... ولی کسی زحمت گرفتن و ارسال عکس به خودش نمیده. به تجربه اونا که تو نطر دادن فعال ترن عکس هم میفرستن که همینجا از همشون که تو این قضیه مشارکت میکنن ممنونم. باقی هم که ....

به حرحال همگی خوش باشین و موفق

free image host



۱۴ نظر:

HIFA گفت...

من میدونم این کار عکس گرفتن خیلی کاره دشواریه اما به هرحال نوعی نیاز ما فتیشا به حصاب میاد ولی سعی میکنم خوب ازش استفاده کنم و در اخطیاره دوستان بزارم.

HIFA گفت...

این خانم چادریه با جوراب مشکی هم قشنگه

ناشناس گفت...

سلام.دستتون درد نکنه.
من هم چند تا عکس گرفتم که سعی میکنم تو اولین فرصت بفرستم.

جوراب مشکی گفت...

ناز دستت . دوستون دارم .
اقا مصطفی از طرف خودم 100تایی یا رو به شما تبریک میگم ..
قربانت .........

Unknown گفت...

agha in chadooriee ba joorab meshki khayle hal dad rasty post gabli on boot ha ba joorab nakhiee meshki ali bodan

footlover گفت...

سلام به همه فتیش دوستان عزیز
نمی دونم چرا با اینکه سایت هم از نظر کیفی وهم کمی ترقی کرده ولی برعکس تعداد نظرات کم شده ، قبلا که هر سه یا چهار روز یکبار به روز میشد اونم با یک یا دوتا عکس ، بچه ها بیشتر کامت میذاشتن!!!!!!

TiGeRKhan گفت...

سلام
تبریک میگم بابت 100 پست !

دستتون درد نکنه !

ناشناس گفت...

ممنوووون

footlover گفت...

این عکس آخری فوق العاده بود کفش پاشنه بلند با جوراب خیلی نازک واقعا حرف نداشت

black stocking گفت...

عالیه ادامه بدید

Unknown گفت...

سلام دوستان
کمک یه نفر بگه چطور میشه عکس اپلود کرد

Unknown گفت...

salam
dar kosuse payami ke asatid dar mozue "صدمین پست" az nazaro meghdar comenti ke bazdid konandeha mizaran
mikhastam begam be nazare man agar nazari mohemo morede tavajh hast
khastam ke jooraba e nazok ya paha ye lokht ke az mehmuniha ya axa ye khunegi shekar mishe estefadeh beshe
ke albateh dar ghsmate vote e bog ham in saligheh takid shodeh
man ham be nobe khodam hamishe mamnuno ghadr dane zahamate MJ e bozorg budam
mostafa jan bedun duset darim

Unknown گفت...

vaaaaaaayyyyyy vaaaaaaayyyyyy


un axe ke un khanume bardar ba joorabe nazok bud hamuni tip axie ke bahash hal mikonamo bad az modatha tu blog didam
nemikham bi ehterami konam be salighe ha ye dige amma shoma ke amare aarae salighe ha ye blogo shahed hastid dar ghesmate vote agha chi mishe be jae in jurabaye sefide bi mani hamin farmuno begirino biyayd jolo

ناشناس گفت...

سلام آقا مصطفي و ORATINI عزيز
تبريك ميگم براي ايجاد اين وبلاگ و اينكه توانستيد صدمين پست خودتون رو هم بزاريد.
من بزودي يك وبلاگ جديد با شكل و شمايل نو راه اندازي ميكنم كه ميدونم كاربران وبلاگ شما هم از اون خوششون مياد. اميدوارم بتونيم دوستان خوبي براي هم ديگه باشيم.
در ضمن سعي كن از سايتهايي جهت هاستينگ عكس استفاده كني كه دردسر كمتري داشته باشه ...
اين عكس هم با پاهاي خانمي با چادر گرفته شده خيلي خيلي عاليه كاش عكاسش با نعقيب كردن اون خانم عكس هاي بيشتري ميگرفت. سعي كن تو همين سبك ها كار كني
با تشكر فراوان